tisdag 28 september 2010

Trots.

Åhh vad skönt att Tyra fick ett tok-anfall på dagis och bara skrek hysteriskt. Inte för att jag gillar hennes små (och stora) utbrott, men det var så skönt att jag äntligen fick vittnen. Ingen tror mig när jag säger att Tyra är trotsig. "Nej, inte hon väl? Hon som är så snäll..."

(Blir ni förresten förvirrade av klädvalet på bilden? Jag menar blå jacka och rosa byxa och mössa... Oftast får jag frågan "Vad heter HAN?" varje gång Tyra har blått på sig. Vad ska ni fråga nudå? Vavava?)

Published with Blogger-droid v1.4.9

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Way to go syrran!! Jämnställdheten VS Sveriges trångsynthet 1 – 0. : )
/Märra

Carro sa...

Jag får också mest den frågan...eller så säger dom: Vad söt han är :/
Jag som (nästan) alltid har rosa på Nova (för att jag tkr om rosa och hon inte har så mkt att säga till om än)
Kram