fredag 1 april 2011

April, April...

Det måste vara nån som skämtar med mig, dagen inleddes 03.32 med att Tyra hostade så hon spydde. Aningen naiva intalade vi oss att det enbart berodde på att hon hostat. Ca en timme senare vaknar jag av att Tyra mår illa och hinner precis in på toa. (Hink duger tydligen inte längre) Väl inne på toaletten kräks Tyra i mitt hår. Tack, heldusch för oss båda 05.47 Nu verkar hon som vanligt igen och har ätit lite också. Hoppas det inte blir mer. Som sagt, roligt aprilskämt. Verkligen. Jag skrattar så jag kiknar...
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vem har tagit Tyras långa hår?
/mossat

Mathilda Blomdahl sa...

DEn barmhärtige frisören tog Tyras hår. Riktigt roligt att Tyra och Millie delade korv igår....hahahahahahahaha.