fredag 15 juli 2011

Stockholm

Vi har stannat upp en aning i vår semesterresa och tagit det lugnt några dagar i huvudstaden. Jag lyckades glömma Tyras vällingflaska hos syrran i Borås, så nu verkar det som om hon slutat med välling. Den flaskan jag köpte i Norrköpning var inte populär. Det kan iofs. även bero på att hon dragit på sig en förkylning och hostar och har ont i halsen. (Att hon inte äter alltså, inte att jag glömde flaskan..) Som kompensationn till att jag glömde flaskan hos syrran så tog jag tydligen med mig hennes mobilladdare istället. Smart. Så nu måste hon åka en sväng med bilen på kvällarna bara för att ladda telefonen. Kan ju verka en aning onödigt, så jag ska försöka skicka laddaren till henne idag.

Vi börjar fundera på att åka vidare snart också, men jag tror inte att resan går raka vägen hem... Det vore väl inget kul? Vägen mellan Stockholm och hemma ka man ju nästan utantill. Vi får se vad det blir.

Inga kommentarer: