fredag 9 december 2011

Hektiskt -jag sa ju det...

Så hektiskt att jag inte hunnit blogga. I tisdags var Tyra till bvc och fick en spruta. Det var inget roligt. Innan passade hon på att kolla pulsen på mig... i förrgår åkte vi till Östersund efter att jag spenderat ca 40 minuter i tandläkarstolen. Jag och syrran köpte hem sushi och Tyra fick gröt då jag inte trodde att sushi skulle falla henne i smaken. Jag hade fel... (man kan kanske tycka att hennes passion för oliver, fetaost, brie och parmaskinka borde ha fått mig att fatta att hon har lite exklusivare smak...) Innan vi åkte hem igår passade vi på att handla klart alla julklappar. Skönt att slippa tänka på det. Nu har jag gjort helg. Och senare ska jag berätta något JÄTTEKUL! Stay tuned...


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: