tisdag 18 augusti 2009

Jag bloggar, alltså finns jag..?

Idag kom paketen som jag har väntat på. Jag har sprungit som en pensionär ut till brevlådan flera dagar så fort posten kommit. (Osäker på hur pensionärer springer..eller om..) Och idag låg det två paket till mig i lådan. Jag har betällt ett linne och en tygkasse som Anna Larsson designat. Hon gör jättefina/coola/roliga tryck. Beställa kan man göra via hennes webbshop. Annars kan ni kolla in hennes blogg. Tygkassen har jag redan invigt men linnet får ni se när jag har använt det.
(Och ja, jag tror på fullaste allvar att man måste blogga för att vara någon... *blink* *blink*)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä tyvärr syrran, det funkar inte med smygvinkar!
Kram Märeth

Hanna sa...

Vad sa du? Vill du också ha en tygkasse..? ;-)

Anonym sa...

Ja det vill jag!! På min ska det stå: Mitt liv försvinner inte när strömmen går, det blir bara mysigare!
//Kram :)