måndag 24 augusti 2009

Walk idiot walk.

Om någon missat det så ska jag ut och fjällvandra till helgen. Och eftersom jag inte är någon van fjällvandrare, så har jag varit hem till pappa nu ikväll och lånat lite saker. Nu är kanske inte min pappa någon direkt van fjällvandrare heller, men jag vill ändå påstå att han har viss naturvana och därför även den utrustning som man kan förväntas ha med sig. (Typ regnkläder..) För att vara riktigt förberedd så har jag även, förutseende som jag är(...), gått brorundan idag med de kängor jag ska ha i helgen. Bara för att jag inte ska få ont eller skavsår. Jag har dessutom köpt skavsårsplåster!! Enda nackdelen idag var nog att det blev förjävla varmt i vinterkängorna, men jag räknar med att det är aningen svalare uppe på fjället... Och hellre varma än onda fötter.

Inga kommentarer: