måndag 28 december 2009

Mellandag.

Det blev en veckas bloggvila. Jag och Tyra har haft fullt upp med att leka med våra julklappar. Jag med min nya kamera (läser instruktionsboken än, så det har inte blivit så mycket bilder..) (nä, jag är inte trög, jag har annat att göra också) och Tyra med alla miljoner nya leksaker som hon fått. Kanske inte miljoner, men många är det. Jag lovar. Det kändes ikväll när jag skulle städa ihop allt innan hon gick och la sig. Rickard håller mest till i dörröppningen till tv-rummet och hoppas att någon ska gå förbi. (Jag har hängt en mistel där...) Syrran glömde av sig och råkade gå förbi två gånger idag. Bummer... Nu ska jag läsa några sidor till i manualen så jag förstår vad alla inställningar är för nått.

1 kommentar:

gaspode sa...

Hälsa han att om han inte slutar med dom där dumheterna så kommer jag ner och går förbi under misteln när han står där =)