måndag 14 december 2009

SNÖ!

Underbart med lite snö. Eller lite, det har faktiskt snöat sen igårkväll, så det är ganska mycket. Synd bara att plogbilen verkar ha glömt vår gata... Det är aningen moddigt utanför huset. Gick en sväng bort till Veronica förut och det var lite trixit eftersom jag valde att bära Tyra dit. (Trodde att hon kunde gå en bit, men då måste hon ha lika höga stövlar som Gommor...)(Gommor har stövlar som räcker ända upp nämligen.)

Fick min nya t-shirt med design av Anna Larsson idag. Som jag har väntat. Hoppas jag kan ha den bara. Den ser lite liten ut... Eller, min kropp ser större ut än tröjan.. Beror lite på hur man ser det. Snygg är den iaf...

1 kommentar:

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

men är det nåt man ska vara bortskämd med i juletid så är det ju en vit jul och snö...här har det ju bara varit gråbrunt senaste åren och det förtar verkligen julestämningen,uscha.