lördag 6 februari 2010

Skotertävling.

Det kan ha varit bästa vädret någonsin idag. Jag skulle inte vilja ändra på någonting. Tyra tyckte att det var jättespännande. Men nästa gång åker jag skoter till tävlingen och Rickard får ta hand om Tyra och all packning. För jag trodde på allvar ett tag att jag skulle gå under innan vi kom iväg. Jag svettades, Tyra svettades. Jag glömde saker i lägenheten och fick springa in och hämta. Tyra glömde ta med leksaker och jag fick springa in igen. Men till slut kom vi iväg och tusan vilken härlig dag vi har haft.

Tyra och Rickard väntar på skotrarna.

Tyra blev lite trött och ville vila en stund. (Men absolut inte sova..)

Perfekt dag och skapligt mycket folk.

Kanske måste visa en skoter också när det är skotertävling vi varit på? Här flyger Jonas Stenberg förbi.

Ganska trött efter en heldag ute i friska luften.

1 kommentar:

Veronique sa...

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique