onsdag 14 juli 2010

Hur svårt kan det vara?

Senare i sommar ska jag på ett bröllop och det i sig ska bli så himla roligt. Jag tycker att alla jag känner (som inte är gifta) ska gifta sig så jag får gå på bröllop. Nått som vore ännu roligare i samband med bröllopet vore om jag hade något att ha på mig. nuläget har jag skor. Och handväska. Men jag misstänker att INGEN skulle uppskatta om jag gick i det endast. Nu är jag alltså på jakt efter den perfekta klänningen. Men det är lite svårt att hitta en. Vad tror ni om den här?
(Självklart skippar jag slöja och blommor, man vill ju inte överdriva...)

3 kommentarer:

Åse sa...

den där blir ju peeeerfekt :=).. varför skippa nått? ? *skratt*

Anonym sa...

Jaaaa, om det är ditt eget bröllop så passar den perfekt....Maggan

Hanna sa...

Tyvärr Maggan, det är inte mitt eget bröllop. :-/