fredag 8 januari 2010

New ones

Idag vaknade lillfisen fem (!) och ville ha välling. Iofs. åt hon inte upp allt igår kväll, men det är väl ändå inte mitt fel..?! Jag vaknade med ont i halsen (tackar) och försöker nu få bort känslan av taggtråd när jag sväljer med hjälp av hett te. Senare idag ska jag luncha med Linda, ska bli skönt att komma ut från lägenheten själv. Har ju suttit inne hela veckan (med undantag för igår..) bara för att Tyra varit sjuk. Ganska drygt faktiskt. Men inte deppar jag för det. Jag fick åter bekräftat igår att jag, förmodligen, har världens bästa pappa. Vi gick förbi Scorett igår och redan på långt håll såg jag skorna som jag suktat efter i flera månader. (Men som jag ansett varit för dyra) Nu hängde det en REA-skyllt över... Jag armbågade mig fram i superfart (roligt ord på engelska..) bara för att inse att de fortfarande var i dyraste laget för den typen av skor. Det är ju inte skor som jag kommer att använda varje dag.. Iaf. så sa pappa (som ni säkert redan räknat ut..) att han skulle köpa dem till mig. TACK!! Det är tur att jag har öron, annars skulle nog mitt leende gå runt huvudet...

(OBS!! inga bilder jag sett gör skorna rättvisa, de måste ses live...)

Inga kommentarer: