fredag 1 oktober 2010

Dagens.


Nu ska man ju aldrig säga aldrig, men jag kan säga att det kommer att dröja lääänge innan jag äter lunch på ett visst mathak i Sveg igen. När vi kom dit var det slut på den annonserade portersteken och istället serverades fläskfilé. (Sa hon) Vi (jag och Rickard) tänkte att det ju funkar lika bra. Vi hade fel. Det fanns visst bara tre små ynka bitar kvar men vi (jag och Rickard) sa att det var bättre än inget. Vi hade fel. Igen. Smaklöst och småsegt. Under tiden vi åt plockade servitrisen undan salladen så någon sån fick man visst inte ta mer av. Och till råga på allt klämmer Rickard ur sig att han fick betala fullpris för maten. 140 spänn för, i stort sett, ingenting. Så, det lär dröja alltså, innan vi (jag och Rickard) äter där igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart var det någonstans då? Häng ut dem!
/Syrran