söndag 9 maj 2010

Jag vill, men...

Jag skulle jättegärna vilja visa lite mysiga bilder och berätta om allt roligt som jag gjort i helgen. Men jag orkar inte. Klockan är tjugo i nio och jag gäspar för fyrtiofemtonde gången.

Ja ja, jag kan ju berätta att jag fick underbar sovmorgon i morse iallafall, till klockan tio, och när vi gjort oss iordning gick vi upp till Molly där det varit kalas hela dagen eftersom hon fyller år imorn. Utedag hela dagen med grillning till middag. Insåg vid middagen att Tyra inte sovit på hela dagen. Trodde att det skulle bli svårt att hålla henne vaken till läggdags, men hon höll ut ända till klockan sju som vanligt.

Igår hängde jag med Linda till Mora där det gavs tillfälle för lite shopping. Jag gick all in och köpte allt (nästan) jag kom över. Nu ska jag måla naglarna i mitt nya, somriga nagellack. Förhoppningsvis kan det bidra till att det känns lite varmare imorn.

Inga kommentarer: