söndag 30 maj 2010

Kompis det går bra nu...

Jävla skitdag är vad det är. Sämsta morsdag jag har varit med om. (Jag har firat två som mamma..) Varken Tyra eller Rickard kom ihåg denna, kanske årets viktigaste dag. Så ingen frukost på säng med andra ord. Sen hotade Rickard med att åka till Norge redan vid fyra fast de brukar åka fem/halv sex, bara för att det skulle med nån släpvagn eller vad det var. (Men de åkte vid halv sex ändå.) Jag vet inget om hur det blir med jobb för Rickard efter denna vecka. Det är sjukt irriterande att inte veta om och hur han jobbar. Det går liksom inte så bra att planera då! Jag trodde ju att han skulle vara hemma i veckan som kommer och det hade passat ganska bra med tanke på att jag börjar jobba skift imorn och ska jobba till åtta hela veckan. Nu ställer mamma och pappa upp och tar Tyra, men det är inte så kul att förlita sig på dem hela tiden heller. Som en extra liten smällkaramell kom Rickard hem nästan direkt efter att de hade åkt för att hämta våran bil. Tydligen går den inte så bra, den där jävla skitbilen de pendlar i! Så det blir till att cykla i veckan för mig och Tyra. Om det regnar imorn bitti kommer jag att skrika så det hörs till Hede. Fula ord kommer jag att skrika.

3 kommentarer:

Mathilda Blomdahl sa...

Nu börjar du låta som mig Hanna......vi får ta en frukost i veckan kanske och beklaga oss. Kram

Anonym sa...

Taskigt att de missade den viktiga dagen!! (Grattis på morsdag i efterskott btw)..
Kram Syrran.

Anonym sa...

men va f.n, byt karl.....han var ju här på lördag och hörde att det var morsdag...är han dement tro?
maggan