måndag 3 maj 2010

Jâralôs

Fick sluta lite tidigare från jobbet idag, men eftersom Tyra åt banan på dagis när jag hämtade henne (och absolut inte gjorde sig nån brådska att bli klar) så var vi inte hemma förens strax efter fem ändå. Efter att ha ätit och busat lite kom Thomas för att vara barnvakt medans jag åkte på dagismöte. Kom hem från mötet halv nio och strax före tio blev jag klar med morgondagens middag. (Och lunch.) Då slog det mig att jag helt glömt bort att betala räkningarna. I vild panik slängde jag mig över datorn där jag till min stora fasa ser att banksidan inte fungerar. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska sätta upp håret imorn så det inte syns att det är fett... Måste lägga mig snart och imornbitti hinner jag absolut inte tvätta håret. Jodå, det flyter på. Gonatt.

Inga kommentarer: