lördag 29 maj 2010

Too late...

Jag skulle kunna visa en jättegullig bild på när Tyra ligger brevid Anna på golvet och pussar och kramar henne. Men innan jag hade fått fram kameran hade Tyra redan gått därifrån. Vi är alltså barnvakt till Anna som ska sova här inatt. Blir lite ovant att ha en liten plutt mellan oss i sängen. Självklart brukar Tyra ligga mellan oss ibland också, men hon ter sig aningen stor nu när Anna är här. Att Anna skulle sova här kom jag på lite sent så vi har inte ordnat fram Tyras resesäng och därför får Anna sova mellan oss. (Varför känner jag att jag måste förklara mig..?) Iaf. så tycker Tyra jättemycket om Anna och pussar på henne hela tiden. Men bara när Anna ligger på golvet. Om jag eller Rickard håller i Anna blir Tyra lätt sotis och försöker komma mellan mig/Rickard och Anna.

(Bilden har inget med inlägget att göra. Jag tycker bara att hon är söt.)

Inga kommentarer: