lördag 30 maj 2009

Det luktar sommar...

Vi har varit ute hela dagen idag. Rickard ska vara ute ett tag till eftersom det är premiär på Storön. Jag och Tyra har gått in och Tyra har badat och lagt sig. Men hon sover inte än. Vi har varit och kollat in den nya affären i Sveg och de hade fått iordning jättefint. Det har varit alldeles fantastiskt varmt idag och det verkar som om det skulle bli lika imorn. Tydligen hade jag klätt på Tyra för mycket kläder imorse, (t-shirt och kjol) för alla sa åt mig att klä av henne, så hela eftermiddagen har hon varit naken. (Förutom blöja då.) Rickards syster med familj har varit här idag också. Jättekul att träffa alla (nästan, Robert var kvar hemma) det blir ju inte så ofta vi ses. Jag har blivit påmind att lägga upp bilder på Tyras rum. Jag ska ta tag i det imorn, nu ska jag kolla på Robinson på tv4play.

Några bilder från dagen:

Tyra på Gommors nya altan.

Molly matar Rickard med bilar.

Tyra med faster och tre av hennes kusiner.

Inga kommentarer: