måndag 4 maj 2009

Nyheter.

Tyra har börjat med två nya saker som jag gillar. I helgen har hon börjat "prata". Hon sitter och säger: ma ma ma ma och mba mba mba mba. Jag har försökt att filma detta men eftersom hon är så fascinerad av kameran så blir hon helt tyst och bara sitter och ler sött. Det andra hon börjat med har jag anat ett par gånger senaste dagarna, men nu idag, nyss, så märkte jag det tydligt. Hon sträcker upp armarna när jag ska lyfta upp henne från golvet. Lilla sötfisen. Nu sover hon middag och när hon vaknar ska hon få lite gröt till lunch.



Ps. Jag hade ihjäl en spindel förut. Alldeles själv! I vanliga fall brukar jag skrika högt och tvinga någon annan att ta reda på den. Men den enda som fanns här mer än jag var ju Tyra. Känns lite fel att tvinga henne för att jag inte törs. Tur att jag inte höll i något dyrt och ömtåligt när jag upptäckte den... för jag kastade kartongen den satt på flera meter när jag fick syn på den. Jag säger som Molly; svuktansvärt.

Inga kommentarer: