fredag 29 maj 2009

Stan.

Jag hade en tanke att jag skulle dokumentera våran resa till Stan (med Stan menar jag Östersund, det blir så när man bor mitt i skogen och det är 14 mil till närmaste stad..) genom att knäppa en massa kort som jag kunde visa som en serie proffsigt knäppta bilder.. Låt oss säga att det fortfarande är kvar som tanke. Så jag ska försöka berätta så kortfattat jag kan.
Iaf. så har Rickard köpt en släpvagn idag i Strömsund så jag och Tyra följde med en bit och stannade hos min kusin i Östersund. Vi var där ett tag så Tyra hann rulla runt på golvet lite, äta lunch (jag också) och byta blöja innan vi åkte ut på stan och shoppade lite. (Med betoning på lite..) När Rickard kom tillbaka åkte min kusin, inte för att Rickard kom, utan för att hämta min andra kusin (hans bror) och skjutsa honom hem. Vi hälsade på Elenor på klippsalongen och åkte en sväng förbi Madde (och fick användning för släpvagnen direkt eftersom hon ville skicka med en säng till Hogdal) innan vi gjorde ett snabbt stopp i Lillänge och åkte hemåt.

Två kort har jag lyckats knäppa under den här dagen:
Tyra och min kusin på gågatan.
Rickard och Tyra hos Elenor.

Inga kommentarer: