torsdag 18 juni 2009

Dataproblem.

Fortfarande krångel med datorn. Den hänger sig och låser sig så jag måste starta om på knappen. Jag hittar inga virus, men å andra sidan vet jag varken vart jag ska leta eller hur ett virus ser ut... Måste be någon som kan mer att titta på datorn och se om det går att göra något eller om vi måste blåsa om den. Och med vi menar jag någon annan eftersom jag inte kan... Jag ska försöka lägga in lite bilder från igår men jag vet inte om det går eftersom datorn hänger sig när jag sätter i kameran. Jag vill iaf. önska alla en riktigt trevlig midsommar!! Vi sticker till stugan idag och kommer tillbaka om några dagar. Ha det så bra allihop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Återigen: PC VS Mac = 0 - 1
:P kram syrran.

Northtwig sa...

Mitt datorproblem visade sig vara att Windows vista inte gillar firefox...