lördag 13 juni 2009

Kick off.

Sykes årliga familjepicknick gick av stapeln idag och vi var där i spöregnet. Åt hamburgare och kollade på brännboll och skogsbowling. Det fanns även diverse aktiviteter för barnen, men Tyra är aningen för liten än. Nu ikväll har jag och Linda varit där på kick off och ätit god mat och svarat fel (förmodligen) på tipspromenaden. Temat i år var sport och fritid och många var utklädda. Jag och Linda "klädde ut" oss till desperata hemmafruar (för vi är ju det på fritiden..) med smink och fixat hår.
Datorn har hållt på och krånglat en hel del så det har blivit lite tid vid den eftersom den hänger sig hela tiden. Rickard har fixat lite med den nu när jag varit på middag så vi får väl se om den beter sig bättre.

Några bilder från idag och ikväll:

Molly kollar om det nappar i fiskedammen..

Molly provsitter hästen.

Som sagt; sport och fritidstema på kvällen...
Mysigt med eld i mitten av tältet.
Linda blev lite suddig, jag vet inte om det är hon eller jag som inte satt still.

Inga kommentarer: