torsdag 11 juni 2009

Såklart.

Bara för att jag hade svårt att somna inatt så var Tyra tvungen att vakna en timme tidigare än vanligt. Nu ska jag väl inte klaga eftersom Tyra brukar sova till halv nio... Men sista gången jag kollade på klockan inatt var den halv tre! Jag låg och funderade på sista avsnittet av Grey´s. SISTA!! Nu måste man ju vänta tills i höst innan man får se vad som händer.

Jag vill även passa på att säga förlåt till Annica. Nu har jag lurat henne två gånger den här veckan. Först skrev jag att det var säsongsavslutning av Desperate i tisdags. Det var det inte så Annica blev glatt överraskad när hon såg att det blir dubbelavsnitt nästa vecka. Igår sa jag till henne att det skulle vara dubbelavsnitt av Grey´s igår. Det var det inte. Gissar på att hon inte blev lika glatt överraskad...

2 kommentarer:

Annica sa...

Hehe, det va precis vad jag sa till Lars; FAN! Hanna lurade mej igen!!
Jag blir så sur när det slutar sådär och när man har fulla ögonen med tårar =(
Kram

Proosan sa...

De var alltså fler som hade en kass natt efter säsongsavslutningen på Grey´s..! Psykisk ohälsa att följa den där serien, tror jag måste sluta ;)