onsdag 22 juli 2009

Kul.

Kul att det lät som om de höll på att riva huset tjugo i sju imorse. Kul att Tyra halvvaknade av det och låg och smågnällde i sömnen. (Jag tror att ljudet kom från lägenheten ovan, men jag är inte säker.) Kul att Tyra har lärt sig ett nytt trick:

Jag brukar alltid ha dörren till badrummet stängd så jag slipper passa henne där inne hela tiden, (eftersom det finns mindre barnvänliga saker i korgarna i skåpet..) men nu passade hon på medans jag sminkade mig.
Eftersom det inte ser ut som om det ska regna idag så blir det till att gå ut med vagnen en sväng. Första stoppet blir babyöppet på BVC och sen hörde jag ryktas om kaffe på kondis... Ska även hämta Rickards dator som med hjälp av datafixarns magiska fingrar nu fungerar perfekt. (eller, som innan iaf..)

Inga kommentarer: