lördag 11 juli 2009

Volleyboll.



Idag har jag deltagit i volleybollturneringen i Älvros. Vi kom sist... Kände mig en aning ringrostig och det blev inte bättre av att det spöregnade precis när vi spelade en av våra matcher. Dagen har annars ägnats åt fika. Innan volleybollen var vi på kalas hos Isabella som fyllt år. Efter volleybollen svängde vi in och hälsade på Tilde och hennes nya lillasyster Alva. (Jag menar att Alva är ny, inte att Tilde haft andra lillasystrar innan..) Nu har vi ätit och jag har skickat in Tyra på hennes rum eftersom hon inte skötte sig under middagen. Hon spottade ut maten och kladdade ner kläderna. Då får man leka själv. Jag vet, värdelöst straff, eftersom hon brukar leka själv och inte verkar bry sig nämnvärt om att hon får vara där inne själv. Men men, vad annars kan jag göra..?

Inga kommentarer: