fredag 31 juli 2009

Reseplanen.

Vi har åkt på den här semestern med inställningen att vi stannar hos de vi sover hos tills vi blir utslängda... Efter två nätter hos Rickards kusin i Enköping bestämde vi oss för att åka vidare utan att bli utslängd. I onsdags spenderade vi eftermiddagen/kvällen hos Rickards faster på Märsön och där var det fullt hus. En helkväll med god mat och gott sällskap.

Igår lämnade då vi Enköping och for vidare till huvudstaden. Vi började med lite lätt shopping i köpcentrat Stinsen i Sollentuna. Sen vidare till Skarpnäck för grillning och nu befinner vi oss i Solna. Ska nog ut på en liten shoppingtur här också tror jag.

Eftersom jag förmodligen skulle bli åtalad för hyckleri om jag kallade mig för fotograf, så har det inte blivit särskillt mycket kort knäppta. (Ska försöka bättra mig)

1 kommentar:

Anonym sa...

*SUCK* Ja jag antar att det är din skugga man ser på föregående bild, så det där med fotograf är nog att ta i.. Men ta kort ändå för jag vill ju se hur ni har det på semestern!! =) Puss!
//Märta