lördag 25 juli 2009

Slödag.

Idag är en sån där dag då jag skulle kunna ligga i soffan hela dagen och bara titta på film. Nu går ju inte det eftersom jag och Tyra är ensamma hemma och hon tycker det är tråkigt när hon inte får uppmärksamhet. Fast nu har hon lekt på sitt rum rätt länge faktiskt. Jag hör henne hela tiden: Da,da... da,da,da,da.... da,da,da... DA,DA,DA,DA!!! Idag tog jag en rejäl sovmorgon och sov till halv tolv. Jag hara missat att både Rickard och Linda har ringt. Både på mobilen och hemtelefonen. Jag sover liksom lite annorlunda när jag vet att Rickard har hand om Tyra. I vanliga fall sover jag så lätt att jag hör om Tyra suckar i sömn. (Eventuell överdrift..) Iaf. åkte vi, efter att jag klätt mig och borstat tänderna, till Mathilda och drack kaffe. För ett tag sen åkte Rickard, hans kusin och kusinbarn till våran stuga för att kika. Jag och Tyra tyckte att det var bättre att stanna hemma. Nu tror jag att jag ska gå och smygfilma Tyra. Sist jag försökte blev jag upptäckt så det blev ingen gullig film där hon leker för sig själv... Ni märker ju om jag lyckas bättre idag.

Inga kommentarer: