måndag 20 juli 2009

Paj.

Jag börjar bli orolig över det här med datorer. Det verkar som om jag inte ska hålla på med sånt överhuvudtaget. Nu har jag förstört Rickards dator. Igen. Iofs. tror jag inte att jag gjorde något fel, jag skrev bara i adressfältet, när datorn plötsligt stängde av sig och sen inte går att starta mer. Eller, den går att starta, men det kommer inte upp någon bild. Hur som hellst, det hade säkert hänt om någon annan använt datorn också, men nu gjorde det inte det. Det hände när JAG använde den. Typiskt. Så nu är det bara att ta på sig dumstruten och knata iväg till datafixarn och be om hjälp att laga.

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Sådär va min dator oxå. Den bara dog en dag. Sen när man slog på så var den på men helt svart. Då var det fläkten som hade dött och därför hade hårddisken smält. Hopppas INTE det är så för dig!

Anonym sa...

återigen PC vs mac.. 0 -2 =)
/märeth