lördag 7 november 2009

Blondie.

Varje gång jag passerar en spegel hajjar jag till och undrar vad det är för blondin som står där och glor på mig. Sen kommer jag på att det är jag själv. Jag har lite svårt att vänja mig med min nya hårfärg. Men det är klart, jag har ju varit mörkhårig i över tio år.

Idag är en sån där seeeeg dag. Inget händer, jag sov längre än jag borde ha gjort, snön tinar bort och jag sitter och funderar på vad som händer om Winnerbäck-konserten i Gävle ställs in. Vad gör vi då? Åker i alla fall och passar på att shoppa? Skiter i att åka och shoppar på nätet? Hmm... Ja... Fast... det är roligt att åka bort ett tag också så man får se nått annat än Sveg. Nu måste jag nog ta mig utanför lägenheten innan jag får tuppjuck. På återseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå ställs in?? Jag kan åka om alla har dragit sig ur! Eller är han sjuk? DÖD??!! AAAA Måste kolla hela internet nu!!
/Syster