tisdag 24 november 2009

Julklappshysteri.

I år blir det betydligt färre julklappar handlade än tidigare. Tror jag... Jag försöker att minska min lista på vilka jag ska handla till. Det är svårt, men jag inser att jag inte kan handla till så många som jag brukar. Så i år blir det INGA julklappar till vuxna. (Förutom familjen då..) Det blir även indragningar på antalet barn som får paket. (Undantaget familjen här också) Många julklappar är köpta, men några återstår och den årliga paniken börjar infinna sig och jag inser att det inte är jättemycket tid kvar innan julen är här.

På tal om julen, spännande med julskyltning på söndag utan en gnutta snö..?! Katastrof om ni frågar mig. Ingen julstämning alls än. Men det kan ju ändra sig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå det är väl inte jul än? hmm jag har inte ens tänkt tanken på att jul oftast kommer efter hösten.. jag kanske också borde ha hysteri då? okej.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JUUUL!!

eller nåt. btw, jag får väl paket va? :P
/Syster