lördag 21 november 2009

Fredag.

Ja, det blev ingen dagsrapport igår, så här kommer en liten updatge vad vi gjorde.

Vi började dagen med att åka in till stan. Där strosade vi runt lite ut till Gamla stan. Jag lyckades hitta en superbra bh-butik där jag shoppade lite innan vi mötte upp Rickards mamma för lunchning. Vi käkade på ett supermysigt café som både jag och Rickard kände igen så jag antar att vi varit där förut. När vi var mätta och belåtna åkte jag och Rickard tillbaka ut till Solna och hämtade bilen för att åka vidare till Sollentuna Centrum. Helt nyöppnat, tydligen, för vi blev bjudna på cider i champagneglas av killar med vit skjorta och fluga. Och det spelades live-musik lite här och där. Det var ett riktigt bra köpcentra måste jag säga, för jag kom därifrån med en ny handväska och två (!?) par nya skor. Fett nice. Halva kvällen spenderades hos Rickards kusin med familj och Idol (och lite vin..) och andra halvan spenderades hos Rickards faster (där vi sover) med Idol (och lite vin..)

Bilder:

I Gamla stan konstaterade vi att det byggdes vackrare hus förr. Nu ska det bara gå så fort som möjligt...

Caféet.
Tyra leker tittut med farmor.
Invigning av köpcentra med "skumpa"
Uppdatering av dagen kommer nog i morgon. Nu ska jag vara lite social med Rickard och Mona-Lis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var det inte där vi var och fikade när jag följde dig och Rickad till Stockholm en gång? Det måste a varit 2004 tror jag... när vi var på hårdrockspub och när jag slog huvudet i en rulltrappa.. Jag har för mig att fikat var superdyrt...

/syrran

Hanna sa...

Det är möjligt, för jag har varit där förut. Men det var inte så dyrt, inte nu iaf. :-)