måndag 8 november 2010

Kaazzzooom.

Imorse kom den. Chocken. Den som infinner sig varje år när vintern kommer. Vaknade, drog upp rullgardinen och tittade på termometern. Sprang in i köket och tittade på den termometern också, men den visade tyvärr samma. -15 grader. Vart tog hösten vägen? Jag tycker det nyss var sommar och varmt. Nu möts man av en isbit till bil och superstatiskt hår. Tyra fyllde år i september och det var ju bara nån helg sen vi hade kalas. Eller? Vart är oktober? Nu stiger paniken och jag inser att julafton infinner sig i december även iår. Dags att börja köpa julklappar då. Om alla skriver en kommentar om vad ni önskar er i julklapp så blir det lite enklare för mig. Ok? Kör!

1 kommentar:

Mathilda Blomdahl sa...

Jag önskar mig en tjejkväll med dig och några andra flickor. En räkfrossa på torsdag kanske?