torsdag 4 november 2010

Yr i bollen.

När jag vaknade imorse och skulle hämta Tyra på hennes rum blev jag akut illamående och så himla yr i huvudet att jag var tvungen att sätta mig ner på golvet. Ringde och sjukanmälde mig själv och ringde dagis och meddelade att Tyra blev hemma idag. Tänkte ju först att det handlade om magsjuka och då är det dumt om Tyra smittar alla barnen på dagis... Men nu tror jag inte längre att det är magsjuka. Jag mår inte illa längre men är fortfarande yr. (Inte som i lördags iofs, men ändå.) Eftersom jag sett på tok för många spännande sjukhusserier på tv, inbillar jag mig nu att jag har nån superovanlig, läskig parasit som satt sig på balansnerven eller nått och därmed gör mig yr. (Alternativt nått annat konstigt á la House.) Imorn har jag för avsikt att ta mig till jobbet, men jag får väl se hur det känns imornbitti.

Inga kommentarer: