måndag 26 oktober 2009

Änglar och Demoner.

Pratade med syrran igår och talade om för henne att uppföljaren till Da Vinci koden ska komma på bio snart. Hon dumförklarade mig såklart och talade om att hon sett den på bio i våras och att den kommer på DVD nu. Jahaaaa... My bad... Iallafall, så tycker jag att Da Vinci koden är en av de bättre filmer jag sett. (Om inte någonsin så iaf. på väldigt länge..) Just för att den stämde så bra överens med boken och att jag, även om jag vet att den är fiktiv, ändå börjar fundera på om det ändå inte skulle kunna vara så som Dan Brown skriver att historien utspelar sig. Jag har även läst boken Änglar och Demoner och vill minnas att jag tyckte den var minst lika bra. Nu skulle jag vilja se båda dessa filmer eftersom det var länge sen jag såg första och de hänger ju ihop tycker jag när det är samma rollfigur i båda även om handlingarna inte har med varandra att göra.

Inga kommentarer: