lördag 17 oktober 2009

Blog Awards.

Idag/kväll har de hållt på och delat ut en massa titlar i huvudstaden. Så som årets blogg och årets nykomling mm. Jag har inte hört nått än, så jag misstänker att jag inte vann... Förmodligen vann jag inte bäst uppdaterade blogg heller.

I torsdags var jag till Östersund med Linda, Molly och Ida. Nu har jag stillat mitt shoppingsug aningen. Och jag är riktigt nöjd, för jag har inte ångrat ett enda köp än så länge. Förutom att jag snudd på gick bananas med Visa-kortet i torsdags så börjar även saker jag beställt ramla in och jag börjar bli smått nervös att jag inte ska hinna hitta på ursäkter för Rickard om allt jag köpt. Sen kan det kanske vara läge att börja ladda inför julshoppingen som kommer närmare och närmare.



Ps. Syrran, något speciellt du önskar dig på farmors namnsdag..?

3 kommentarer:

Geekie Adams sa...

Personligen tycker jag att hela Blog Awards är inget annat än hög idioti, men alla tycker och tänker olika...

Anonym sa...

Eftersom du undrar...

Önskelista:
En snygg kalender.
En högljud, snygg väckarklocka i retrostil
Stabila flyttkartonger
En god parfym (jag gillar Angel..)
Smycken, såsom snygga halsband, ringar, armband, örhängen mm
En snygg väska eller scarf/halsduk
Långa mjukisbyxor (de ska helst räcka ända ner i golvet)
Nya duntofflor (snygga)
Mysig pyjamas (med långa ben och armar)
Sängkläder (gärna i retrostil, gärna mycket blommor och mycket färg, men helst inga hål)
En tyst dammsugare
En massage eller annan härlig behandling
En hårklippning eller färgning (peruk går också bra)
Snygga skor eller pengar till skor.
Någon bra bok. (Endera riktigt hemsk eller också riktigt bra feel good)
En bra och rymlig sminkneccesär
Snygga dukar
En ny mobil som det är gratis att använda
En till jordglob (min nya passion) (www.jordglob.se)
En stor världskarta att ha på väggen (gärna i gammeldags stil)
En hamster eller något annat gulligt
En prennumeration på någon bra tidning
Snygga detaljer till bilen såsom rattmuff, stolklädsel och pynt
En svart portfolio i A3-format med plastfickor, (matton tex)
CD-skivor. Winnerbäck eller Whitney Houston
En snygg hallmatta eller badrumsmatta eller vardagsrumsmatta
Filmrullar till kameran
och
En flaska Baileys.

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra