måndag 5 oktober 2009

Tyyyypiskt!!!

Ute är det super-duper, perfekt höstväder med strålande sol, inte så många plusgrader och fina färger överallt. Snön som kom i helgen har naturligtvis tinat och jag skulle kunna få njuta av hösten ett litet tag till. Men se det går inte. För jag har lyckats få nackspärr och kan knappt röra mig. När jag ska lyfta Tyra hugger det till i nacken och strålar ner över ryggen, så jag försöker lura med henne dit jag vill att hon ska vara så jag inte behöver bära henne utan bara kan lyfta upp henne i matstolen eller på skötbordet eller i sängen. Jag vill nästan påstå att det kan vara hennes fel att jag har såhär ont... För det var inatt när jag skulle lyfta henne som det knäppte till i nacken och sen har det bara blivit värre. Nu ska jag sitt-ligga som en krok i soffan och tycka synd om mig själv ett tag och hoppas att mamma kommer och hälsar på mig på eftermiddagen. Hon får ta Tyra så jag kan gå till en massör och se om det går att göra något åt dethär. Måste eventuellt fixa någon som kan köra mig också, för jag tror inte att jag är så säker bakom ratten när jag knappt kan röra mig...

Inga kommentarer: