tisdag 7 april 2009

Solsken och vårväder

Idag har det varit så där härligt väder igen. Vi var inne på förmiddagen eftersom vi väntade på att en kille från servicefirman skulle komma hit och laga tvättmaskinen. När han varit här tänkte jag att vi skulle gå på affären en sväng. Jag skyndade mig att göra mig klar och när jag var helt färdig skulle jag ta på Tyra byxor och jacka, då sover hon på golvet. Jag fick ju väcka henne för att kunna klä på henne. För även om det är varmt ute tycker jag att det är lite väl lite med kortärmad body endast... Väl i vagnen vägrade hon sova mer utan envisades med att sitta vaken och se jättetrött ut. Nu håller jag på att tvätta och förbereda lite inför påsken, som för övrigt ska spenderas i Glöte med familjen.

Jag är aningen arg också just nu, har precis upptäckt att det inte är något Desperate Housewives ikväll, utan det är hockey!! Vad sägs om att visa hockey på en sportkanal kanske???!!! Det finns ju några sånna. Damn fools, I tell ya...

Inga kommentarer: