måndag 13 april 2009

Tillbaka i människobyn.

Påsken har varit underbar. Tyra har haft lite feber, (40.3) men ändå varit världens gulligaste. Nu tänkte jag försöka mig på att få igång min nya dator, som jag fått av Rickard. Här är Påsken 2009 i bilder:

I bilen på väg till Glöte.

Syrran och Torbjörn på marknad i Lofsdalen.

Syrran, Torbjörn och mamma i Lofsdalen.

Tyra får kvällsfika av moster.

Man måste bada även om man är i stugan...

Tyra hjälper mig öppna paket på min födelsedag.

Mitt livs första smörgåstårta. (Som, JAG gjort alltså..)

Jag fick godkänt på tårtan...

Tyra och morfar disskuterar något viktigt.

Tyra har inget vidare pokerface...

Tyra sitter och "rattar" medans vi packar in allt i bilen efter en superskön helg.

1 kommentar:

Erica sa...

GRATTIS en dag försent Hanna! massor med kramar Erica