söndag 5 april 2009

Sovmorgon x2

Tyra åt först när klockan var halv sju imorse!! Hon vaknade iofs. några gånger under natten och ville ha nappen, men jag tror inte hon har sovit från halv nio till halv sju utan att äta förut. Sen klev Rickard upp med henne så jag fick sova till tio. Tack älskling.

Det är inte lika fint väder ute idag, så vi ska nog börja måla garderoben på Tyras rum. Tänkte att Rickard skulle få måla med dyr-färgen, så blir han inte arg på mig om det blir fel. Vi köpte ju magnetfärg och den kostade lite mer än alla andra färger... Så om Rickard målar den innan han åker så ska jag försöka måla på griffelfärgen i veckan, sen är allt klart på hennes rum och vi kan flytta tillbaka alla hennes saker. Och köpa lite nya.. *längtar* När det är klart tänkte jag visa lite före- och efterbilder.

Inga kommentarer: