torsdag 3 september 2009

Busy...

Jag vet, jag har inte varit superflitig på att blogga. Men det är så att jag har kommit in i ett städstim. Jag har världens lust att städa och plocka och dona, så bloggandet har inte hunnits med helt enkelt. Jag vet hur jag funkar och har jag hamnat i ett städsug så är det bäst att passa på, för de kommer inte så jätteofta. Nu är det ju inte så att jag sitter här och skryter om hur fint och välstädat mitt hem är. Nej, nej, när städsuget kommer så är det grundrensning det handlar om. Gå in på djupet i garderoben och organisera om i kökslådorna (vilket jag förmodligen blivit tvingad till ändå med tanke på en viss liten tjej som ääälskar att rota där..) Man kan ju liksom inte ha knivarna längst ner längre.

Men ikväll blir det ett avbrott i stöket, jag har nämnligen för avsikt att vinna 55000 på bilbingon. Idag är jag laddad, jag har redan köpt bingobrickor och tejpat fast på en bräda och köpt duttpenna, så ikväll blir jag farlig..

Inga kommentarer: