tisdag 15 september 2009

Igår.

Igår åkte vi, en massa mamas, till Lofsdalen och hälsade på Mathilda i hennes stuga. Vi hade beställt fint väder och snälla barn. Det var superfint väder! Ja, barnen var ju faktiskt snälla också, så vi hade en kanondag. Vi åkte redan på morgonen och stannade hela dagen. Satt nere vid badplatsen där barnen kunde leka i lekparken och vi kunde njuta av solskenet. Lunchade gjorde vi på Lisas och shoppade gjorde vi, eller jag iaf, på Karins... Nu har Tyra fått nya vinterskor och nytt fleeceunderställ och jag har fått en ny tröja. (Visar kanske en bild senare) Sen på kvällen hade jag Blingo-visning och shoppade lite till.. Idag har jag och Sara flåsat runt i elljusspåret. De andra kunde inte idag och jag försökte komma på undanflykter för att slippa gå, men insåg (efter lite övertalning från Linda och Veronica..) att det är lika bra att ta sig iväg för det är ju så skönt efteråt, när man är klar.


Inga kommentarer: