tisdag 1 september 2009

Passa på.

Idag var det dags för prommis i elljusspåret igen. Det var jobbigt, men jag inbillar mig att det ändå kändes lite lättare än vad det gjorde de första gångerna. På eftermiddagen tog mamma med sig Tyra på prommenad och då skyndade jag mig att göra sånt som man inte tar sig tid för annars. Som att dammtorka bokhyllan tex. Jag har även rensat mitt sängbord och hittat presentkortet på fotvård, så nu kan jag boka den tiden jag hade tänkt mig i våras. Så man får sommarfina fötter innan man ska ligga på stranden och visa upp dem. Nu vart det bara två halvdagar på stranden den här sommaren så det kanske inte gjorde så mycket att jag inte hittat presentkortet innan...

Jag vill även säga till er alla att ni kan sluta leta nu, jag har hittat dem!!! Mina gröna örhängen. Som jag har letat. De låg på världens mest ologiska ställe; i smyckeskrinet. Jag menar, vem letar där egentligen?!

Nu tror jag att jag ska nätshoppa lite. Imorn blir det babyöppet.

Inga kommentarer: