söndag 13 september 2009

Jippie!!!

Min tavla är på plats. Som jag har väntat... Det skulle ta två veckor att få den ramad (heter det så?) men så blev de som skulle rama in den tvugna att beställa en massa konstiga, udda saker till den eftersom den inte höll måttet, så att säga. Så nu har vi väntat två månader tror jag!! Förresten är det ju inte riktigt min tavla. Det är ju Rickard som har betalat... Fast det är klart, ser man det så så äger jag nästan ingenting här hemma och Rickard har en massa tjejkläder hängandes i garderoben... Anyway, sugen på att se hur tavlan ser ut? Kom förbi vettja och ta en kopp kaffe och en av mina misslyckade bullar. Ja, jag misslyckas alltså med bullar som inte ska gå att misslyckas med, som är så lätta att göra att Tyra skulle klara av det. Nästan iallafall. Och för er stackare som inte känner mig eller har möjlighet att komma hit kanske får se en bild sen nån gång. Kanske. (På tavlan alltså, inte bullarna..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer och äter äckliga bullar på fredag! Kanske har jag med mig några roliga snören till en viss prinsessa också...
Kram Märeth

Hanna sa...

Jag sa väl inte att de var äckliga heller..?!! Mer aningen oregelbundna och ojämna i färgen... :-*