måndag 7 september 2009

Hoppsan.

Nu har jag helt tappat fokus på det här med att blogga... Jag har nämnligen fastnat i ett onlinespel som är rätt beroendeframkallande. Det heter FarmVille och handlar om att jag har en egen gård som ska skötas. Det har inte gått så långt att jag ställer klockan mitt i natten för att kolla skörden... Men jag är väl inte alldeles för långt därifrån heller om jag ska vara riktigt ärlig.

Idag har vi varit på kalas hos Tilde. Många barn och hög ljudnivå, men väldigt trevligt att träffa andra mamas och få sig en latte. (Eller tre...) Tyra går mer eller mindre obehindrat nu och hon kommer på sig själv när hon kryper. Då stannar hon och reser sig istället. Imorn ska vi på ettårskontroll och visa upp alla nya färdigheter. (Eftersom sköterskan frågade för två veckor sen ifall Tyra reser sig mot möbler än..)

Nu ska jag sätta mig och INTE kolla på Lipstick Jungle, för tydligen har de flyttat det till lördagar. Hoppas det inte var nått avsnitt i lördags som man missade bara. Och tydligen var det säsongspremiär av Top Model igår. Det missade jag också. Vågar nästan påstå att jag höll på med att så eller skörda just då...

Inga kommentarer: