onsdag 9 september 2009

Lucky fourteen.

Idag firar jag och Rickard 14 år tillsammans. Eller, firar och firar. Vi konstaterar väl mest att det är den här dagen som vi bestämde oss för att bli ett par. Igen. Ja, vi strulade lite fram och tillbaka ett tag, men sen den 9:e september 1995 har vi varit tillsammans sammanhängande... Sen förlovade vi oss efter 6 år den här dagen också. Så vi har även förlovningsdag idag. När vi kom till barnmorskan i början av graviditeten med Tyra så sa barnmorskan att vårt barn beräknades komma den 9:e september. Det hade varit coolt! Jag hade även en vision om att vi skulle gifta oss idag. Precic idag faktiskt. Hade inte det varit coolt? Att gifta sig 090909...? Men Rickard vill inte binda sig, eller vad det sitter i. Jag brukar säga att eftersom vi nu har barn ihop så blir han ju aldrig av med mig ändå... Vi får väl se hur det blir.

Nu blir det babyöppet, men först ska nog jag och Tyra duscha. Och äta frukost.

Have a nice day.



(Det regnar..)

1 kommentar:

Mina Bravader sa...

Man får grattulera på årsdagen!