torsdag 5 mars 2009

Är jag säkerheten själv eller?

Ikväll har vi hälsat på mina föräldrar en sväng. Det var ett tag sen, så Tyra tyckte det var kul att träffa dem igen. Hon ville dock inte visa att hon kan vända sig. Det var nära ett par gånger men hon ville inte riktigt hela vägen runt. Vi fick middag där och sen stannade vi ett par timmar och tittade på TV. Till kaffet fick vi semla..


Jag har förresten inte varit utanför dörren sen i tisdags. Hela dagen igår var jag inne, tror inte ens att jag låste upp dörren, jag var iaf. inte ut och hämtade posten. Och idag var jag inne tills Rickard kom hem vid fyra. Innan vi åkte letade jag mina lägenhetsnycklar utan större framgång. Då säger Rickard: Men de sitter ju i dörren..! Jaha, jag har alltså sovit två nätter med nycklarna i dörren. På utsidan!! Tur att man inte bor i ett farligt område. (Som stockholm) Men det känns ju ändå inte så bra, jag vill gärna låsa om mig och låser ofta dörren när jag och Tyra är själva hemma. Men det är ju lite ogjort om man lämnar nyckeln på utsidan...

Inga kommentarer: