fredag 20 mars 2009

Nu är det klippt.

Idag är det klippning som står på schemat. Rickard har varit iväg och fått bort sitt överflöd av kalufsen. Jag ska iväg snart och det ska bli skönt att få bort de slitna topparna och få lite färg i håret. Nu ser jag mest grå och trist ut. Tyra har inget hår att klippa. Eller, hon har hår, men det är så lite och kort, så det låter vi bli. Hur som hellst, det är iaf. riktigt gött att bli lite ompysslad ett tag. Någon som fixar håret, massa skvallertidningar och så brukar jag få kaffe... PLUS att Rickard är hemma, så jag slipper ordna barnvakt. Nu har jag hittils aldrig haft problem med att hitta någon som vill ta hand om Tyra, oftast mamma och pappa, men det är ändå skönt att slippa fråga. De lär ju få vara barnvakt tillräckligt menar jag, så det är ju dumt att slita ut dem på en gång...

Inga kommentarer: