torsdag 5 mars 2009

Fixar Torsdag.

Det tar en stund innan jag kommer igång på dagen. Visserligen har Tyra sovit bättre inatt och är väl ungefär som vanligt igen, (lite småhostig bara) men jag har hostat desto mer och även blivit täppt i näsan. (Vart skulle man annars bli täppt..?) Ingen spinning idag heller med andra ord. Tråkigt, jag vill verkligen komma igång. Men som det är nu, mitt i förkylningen, så blir jag anfådd av att vända mig i sängen. Så spinning känns ganska uteslutet. Får se om jag tar mig iväg på core på lördag. Det är ju inte lika jobbigt för andningen.

Iaf. så är det ju torsdag idag vilket betyder att det obligatoriska surret från diskmaskin och tvättmaskin är igång. Jag ska även släpa runt damsugaren ett varv runt lägenheten hade jag tänkt. Allt bara för att Rickard kommer hem. Han kräver nämligen att jag har städat innan han kommer hem... ;-)

Nu ska jag göra ett återupplivningsförsök på en av mina blommor. För er som inte tror att det är så illa, kolla här:

Inga kommentarer: