måndag 16 mars 2009

Sådär väder idag.

Fick ett mess från Mathilda vid ett snåret: Fika hos mig kl 2? Självklart. Jag och Tyra gjorde oss iordning och hämtade upp Linda och Tobin innan vi åkte dit. Veronica med familj var där när vi kom och där satt vi och hade det trevligt tills jag mer eller mindre bjöd in mig på middag hos Linda.

Vällingen gick lite bättre ikväll, men återigen blev Tyra lite för trött. Idag beror det på att hon inte sovit något på hela eftermiddagen. Men hon åt iaf. lite mer än dubbelt så mycket som igår innan hon lessnade och meddelade att hon var trött. Hon somnade halv nio.

Imorn är planen att jag och Tyra ska gå på babysim. Sen hoppas jag på finväder och en promenad. Jag hoppas även på att någon kommer hit och städar min lägenhet, men det känns som om jag har större tur när det gäller vädret...

Inga kommentarer: