onsdag 11 mars 2009

Träningspass.

Det gick sådär att sälja Tyras kläder idag på babyöppet. Eftersom Tyra är ett av de minsta barnen där så var det inte så många som vill köpa kläder som hon vuxit ur. Närmare bestämt ingen! Däremot hittade jag några plagg till Tyra. Så vi hade med oss mer hem än när vi gick dit och det var väl inte riktigt meningen.
Ställde mig framför hallspegeln igårkväll och spände ut magen. Jag såg gravid ut! så jag tvingade Linda att och hämta Molly på dagis idag. Jag och Tyra följde med såklart. Jag hade klätt på mig alldeles för mycket och var helt slut när vi kom dit. Kändes som om jag tränat och när vi kom hem kändes benen nästan skakiga. Vi kom fram till att vi kanske ska gå och hämta henne varje dag från och med nu. Jag måste ju minska i omfång om jag ska komma i Odd Molly tunikan... Imorn är det spinning. Skönt. Det har ju inte blivit någon träning på länge nu eftersom vi har varit sjuka. Men nu är vi så gott som friska, så nu kan inget stoppa oss. (Bara jag som är lite snorig, men det kan jag leva med.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan säga att gravid är jag inte..men massor av magsjuka går de iaf..=(

Anonym sa...

tänk om man kunde byta ut magfettet mot pengar... då skulle jag ha råd med inte bara En utan TVÅ O-M tunikor :=D