torsdag 26 mars 2009

Nu är jag hos Linda igen...

Ska snart iväg på spinning. Börjar känna frustration över att inte ha någon dator. Nog för att jag saknar bloggandet och att kika runt på alla sidor jag brukar vara in på, men själva datorn... Jag börjar fatta nu att jag gjort det igen. Det är inte säkert att innehållet på datorn går att rädda. Jag trodde ju ett tag, eftersom Rickard frågade om det var något i datorn jag gärna ville ha kvar om det gick att rädda, att jag faktiskt skulle få tillbaka de bilder jag inte tagit backup på. Men nu börjar jag förstå att jag kanske inte alls får tillbaka dem. Och fast detta hänt en gång förut med datorn, så lärde jag mig tydligen inget av det. Ingen backup denna gång heller... Nu har jag ju kvar alla bilder från förlossningen och framåt i kameran, men jag tömde den innan så alla bilder från i somras är kanske borta...


crap

Inga kommentarer: